vineri, 25 ianuarie 2013

Farmasi Lipstick and Gloss - Review &Look


Hello Friends,

Sunt atât de fericită şi entuziasmată încât nu ştiu de unde să încep.
Am fost ieri într-un magazin care avea şi stand Framasi ( vroiam de foarte mult timp să ajung la un Farmasi să îmi cumpăr câte ceva), şi cum am o boală pe care eu o numesc "febra rujurilor", pentru că în ultima perioadă mi-am cumpărat exagerat de multe rujuri, am început să mă uit la testerele de RUJURI, bineînţeles!

Şi mare mi-a fost surpriză când am găsit la ei o nuanţă de roşu pe care o "vânez"de mult timp. La fel şi prietena mea Ana şi-a găsit nuanţa perfectă pe care şi ea o caută de mult.
Şi nu numai că am găsit rujul în nuanţa perfectă , am găsit şi gloss ( care e de fapt mai mult ruj lichid) în aceeaşi nuanţă. Rujul se numeşte True Color 08 , iar glossul , Gleam Rouge Liquid Lipstick 10.
Este un roşu cu tonuri de oranj, foarte cald şi sexy.
Textura rujul este genială, e cremos, hidratant şi foarte pigmentat, iar glossul este destul de lipicios, puţin cam mult pentru gustul meu, însă este foarte pigmentat.
Diferenţa între ruj şi gloss este practic inexistenta în ceea ce priveşte intensitatea culorii.
Am făcut poze purtând doar rujul, apoi ruj şi gloss, după care gloss simplu, însă diferenţa nu se vede. E genial!
 Nota mea pentru ruj este categoric 10, ar pentru gloss un 9, şi asta doar pentru că este foarte lipicios.

Cât despre look-ul pe care l-am pregătit, un machiaj simplu, clasic, care constă în liner, mascara şi creion alb pe linia apei.Obrajii am ales să îi colorez cu ajutorul glossului :D

Cam asta ar fi tot. Vă las cu pozele machiajului şi cu cele ale produselor :)














Have an amazing weekend
and
Stay CHIC!
Jo






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu